onsdag 17. april 2013

Geometri på timeplanen




























Jeg er fascinert av geometriske former som det er så mye av i  interiørbildet for tiden. Geometriske trær er det siste jeg har sydd.( Noen blir også lagt ut for salg på fredags ettermiddag.)
Pinnetreet mitt og den sorthvite koppen fra Ferm Living virker rent familiære synes jeg.




























Det er spennende å leke litt med farger, materialer og symboler i tiden  (les: plusstegnet eller kryss som noen kaller det)

Her er far i huset vel hjemme, og jeg har hatt en god natts søvn. Vi er litt "misunnelig" på han, for alt fra Kurt Nilsen, Jan Eggum, Raske Menn og Harald Rønneberg underholdt seminar-deltagerne! Far i huset har underholdt oss her hjemme under middagen i dag  med alt det morsomme Harald hadde fortalt blant annet hasardiøse opplevelser  fra innspillingene av "Harald gjør ting han ikke kan". Vi lo så vi skreik og hadde en høyst lattermild middag.



HERLIG ONSDAG TIL DEG!


9 kommentarer:

  1. Hei på deg. Leeenge siden. Lekkert her hos deg. Liker godt hvordan du bruker farger ( elsker korall) mot sort og hvitt. Dette kan du! Stå på. Ha en finfin uke videre!! Klem

    SvarSlett
  2. Så kjekt å være fulltallige igjen! Høres ut som dere hadde en riktig så festlig middag :) Du har så utrolig mye å dele her på bloggen din - hverdagsbetraktninger og flotte bilder.

    SvarSlett
  3. Hørtes riktig koselig ut!
    Lekre farger sammen, å sette sammen farger er noe av det gøyeste!
    Fortsatt fin mandagskveld!

    SvarSlett
  4. høres ut som om dere har hatt en herlig middag:-) du har så mange fine innlegg her hos deg, fine inspirende bilder og kjekk tekst:-)

    SvarSlett
  5. God morgen - stilig med geometri - geometri var vel den formen for matte jeg syntes best om, så det kan fint henge med videre i livet inn i interiøret;)

    Bra med seminarmann hjemme - veldig bra underholdning, da! Ikke alltid at det er sånn på seminar! Jeg kom hjem fra seminar i Sandnes på tirsdag kveld - kjørte tog hjem. Veldig lang reise, men også veldig hyggelig å sitte der og bare se ut, hekle litt og lese masse.

    Ha en fin (regntung, kanskje) torsdag - klem fra Bente.

    SvarSlett
  6. Så godt å høre at søvnen igjen har funnet tilbake til deg, og en god latter forlenger livet, så da har dere gode tider i vente etter middagsunderholdningen ;) Hihi!

    Deilige bilder som gjør til at jeg har lyst til å glemme det som skal skje i helga, og heller gjemme meg bak kreative puslerier.. Men, jeg får heller glede meg til neste uke, med sine blanke ark og fargestifter til..

    Ha en deilig avslutning på uka! Vi blir uten nettilgang noen dager nå, så jeg får glede meg til å komme tilbake inn hit for litt inspirasjon over helga..

    Klemmer :)

    SvarSlett
  7. herlige farvekombinationer :-)

    SvarSlett
  8. SÅ fine bilder! Herlig med geometri for tiden og gjerne i sort og hvitt :) Herlig inspirasjon i bildene :) Ha en super torsdag

    SvarSlett