mandag 5. mai 2014

Nymalt gang, Bliss og nytt print




























Jeg har jo helt glemt å vise fram den nymalte gangen jeg er blitt så glad i! Den frodige blomstrete retrotapeten måtte vike for ensfarget malt vegg. Tiden for et lite sceneskifte var visst inne. Jeg har ikke angret eller savnet det som var. Jeg små-smiler hver gang jeg kommer inn i dette lille rommet nå.
Malingen på veggen i gangen har denne koden: 1030-Y75R
Fargen på venstre bilde er Bliss (en av Jotuns vår og sommerfarger 2014). Jeg har malt en oppslagstavle i denne fargen. Den er så sart og delikat.



Så har jeg blitt print-fristet igjen av duoen Ert &  Ris som rett og slett kommer her fra byen . Dette printet som morsomt nok heter " Bare henger rundt" er det Linn som står bak og jeg handlet det på 13 i Tønsberg.
Ert & Ris har også nettbutikk og den kan du besøke HER. 

Etter fantastiske sommerlignende dager, er det blitt innekosevær her i hvalfangerbyen igjen. Kanskje kjekt, jeg har handlet masser av fargeprøvebokser og har mange små-prosjekter på gang. Når jeg kan tumle i vaskekjelleren med alle malingsboksene mine er jeg regelrett lykkelig!

HERLIG MANDAG TIL DEG!





1 kommentar:

  1. Kjempefine farger i gangen og på oppslagstavlen! :) Flotte fargevalg!

    SvarSlett