onsdag 5. november 2014

Sliter med nettilkobling for tiden






























Jippi, der kom jeg inn på nettet, men kanskje bare for en staket stund. Vi sliter med nettilkoblingen om dagene, noe som resulterer i at jeg får vært lite både på blogg og instagram. Det hender vi får tilgang et lite kvarter, får så å være uten tilgang resten av dagen. Vi får besøk av en tekniker en av de første dagene, så det vil endre seg.
På grunn av disse problemene kan det med relativt stor sannsynlighet føre til at KASPARAS JULEMARKED ikke kan åpne i kveld, men så kjapt som mulig. Gir beskjed på instagram blant annet, når jeg er klar! (kasparasregnbue2)

Må vise dere min favorittjulepynt-ting i år. Det er dette enkle juletreet i tremateriale fra Bloomingville. Jeg har vært så gæren å kjøpe to av dem. Det passet så utrolig bra både oppe og nede i kjellerstua.
Med min høyst rimelige selvlagede pynt forøvrig, må det vel være lov....

HERLIG DAG TIL DERE ALLE!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar